Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 13, 2012
Image Size
468 KB
Resolution
1181×1748
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,886
Favourites
313 (who?)
Comments
34
Downloads
152
×
Ask Victini Makes Bad Puns by MewGlaceon Ask Victini Makes Bad Puns by MewGlaceon
I'M SORRY I'M A HORRIBLE PERSON HELP ME I CAN'T STOP

Ask Victini blog: [link]

EDIT: GUYS. OVER 100 FAVES ALREADY AGAIN. WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Add a Comment:
 
:iconchanceandmilky:
chanceandmilky Featured By Owner Mar 24, 2013
o3o
Reply
:iconicevenom:
IceVenom Featured By Owner Oct 13, 2012  Hobbyist General Artist
Haha this is awesome
Reply
:iconmuntu1221:
muntu1221 Featured By Owner May 7, 2012
I love this picture. I should get back to eating, 'cause machops are getting cold.
Reply
:iconskrillexdeadmau5:
SkrillexDeadmau5 Featured By Owner Jul 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
LOL!!! >W<
Reply
:iconthemewlove22:
themewlove22 Featured By Owner May 1, 2012
can I Axew to make a love song that goes Rattata-tat-tat? I would be better than Butterfree on my plate. But dont make it bad because then I might wanna Fraxure one of my bones or ERaticate myself
Reply
:iconmewglaceon:
MewGlaceon Featured By Owner May 1, 2012  Student Digital Artist
People like you make me love the internet

I am so serious that just made my day <333
Reply
:iconthemewlove22:
themewlove22 Featured By Owner May 2, 2012
I was serious
Reply
:iconredvictini:
RedVictini Featured By Owner Apr 17, 2012  Hobbyist General Artist
I assume you posted this just to Throh some puns out there...

Keep doing it! And don't listen to the people who tell you put a Sawk in it!

He would ruin the whole vibe of the picture.
Reply
:iconmewglaceon:
MewGlaceon Featured By Owner Apr 17, 2012  Student Digital Artist
This is literally the best comment I have ever seen on my page. Just ever. You made my day :heart::heart:
Reply
:iconw-shbreaker:
w-shbreaker Featured By Owner Apr 3, 2012  Hobbyist General Artist
-- no, don't stop. it's too funny! make more :)
Reply
:iconsagistar:
Sagistar Featured By Owner Feb 17, 2012  Student Traditional Artist
LOL so funny! I get it! The drawing's also cute too! XD very wonderful work! :love:
Reply
:icondavid28227:
David28227 Featured By Owner Feb 17, 2012
I love it :3
:+fav:
Reply
:iconoktoberkaze:
OktoberKaze Featured By Owner Feb 14, 2012  Student General Artist
LOL hehehe
:D
Reply
:iconstriksette:
Striksette Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Writer
Emigawd. The beauty. THE BEAUTY!
Reply
:iconsakuchanz:
sakuchanz Featured By Owner Feb 14, 2012
:la: I LOVE THAT SONG! AND POKEMON! PERFECT COMBO OF AWSHUMNESS!! :la:
Reply
:iconmojofooka:
Mojofooka Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
LOL. OH GOODNESS. NOW I WANT TO LISTEN TO THAT SONG. BUT ROFLLLLLLLLLLLLLLLL. Thanks for the lol xDDD

Bad puns make the best pickup linesssssss *keelhaul'd*
Reply
:icongoldfrenata:
GoldFrenata Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist General Artist
Don't worry.
even though you make pokemon puns
I'll still give you a chansey! XD
(Sorry I make these puns too.)
Reply
:iconrdway2luv:
rdway2luv Featured By Owner Feb 14, 2012  Student General Artist
oh goodness.. that is wonderful :)
Reply
:iconstarbombs:
StarBombs Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Digital Artist
XDDDD
Reply
:iconpokefan181:
Pokefan181 Featured By Owner Feb 14, 2012
Aww, that is so cute.:XD:
Reply
:icontoastyquil:
toastyquil Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Writer
XD Wowwwwwwww....
Reply
:iconsirpoofypants:
SirPoofyPants Featured By Owner Feb 14, 2012
i love the puns and the poke'mans are adorable!!!!!!
Reply
:iconyoungyeller:
youngyeller Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist General Artist
HAHAHAHA!!! no, don't stop! XD great job!
Reply
:iconyoungyeller:
youngyeller Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist General Artist
HAHAHAHA!!! no, don't stop! XD great job!
Reply
:iconthemysticalmediator:
themysticalmediator Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist General Artist
OMG, :rofl: So clever! XD
Reply
:icondracoreonthetrue:
dracoreonthetrue Featured By Owner Feb 14, 2012  Student
:lmao: that is amazing XD
Reply
:iconhungarianthief:
HungarianThief Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Love it XD
Reply
:iconzerotohero108:
ZerotoHero108 Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Writer
XD
Reply
:iconinspectork1412:
inspectork1412 Featured By Owner Feb 14, 2012  Hobbyist Writer
XD I can't stop laughing... :rofl:

This is so ADORABLE.
Reply
:iconxlionkingloverx:
xLionKingloverx Featured By Owner Feb 14, 2012  Student General Artist
lol XD
Reply
:iconworldhero:
WorldHero Featured By Owner Feb 14, 2012  Student Filmographer
Out of all the valentines I went through, this one was the funniest for me. :laughing:
Reply
:iconpkotetsu:
pKotetsu Featured By Owner Feb 13, 2012  Student Artist
Omg! Best pickup lines ever! LOL xD :iconpervyyamiplz:
Reply
:iconreicheru-hoshikone:
Reicheru-Hoshikone Featured By Owner Feb 13, 2012  Hobbyist General Artist
Hahaha~ This is funny! XD
Reply
:iconmewglaceon:
MewGlaceon Featured By Owner Feb 13, 2012  Student Digital Artist
Thanks XDDDD I've been spending all day making bad pickup lines XDDDD
Reply
Add a Comment: